2012. április 17., kedd

Az első helikopteres videóm

Csak azért emlékezem meg róla, hogy majd amikor a tökéletes filmeket csinálom a hiperszuper helikopterre szerelt hiperszuper kamerával, vissza lehessen ezt is nézni.
Mert történelmi pillanat ez számomra, ez az első akkora helikopter, ami elbír egy normális minőségben rögzíteni képes kamerát is. És ez jó dolog.
Holnap, ha szélcsendes idő lesz, majd odakinn is csinálok felvételeket, de addig itt ez a rövidke valami, amit ráadásul a rém rendetlen lakásban csináltam. Mert csak hazaestem munka után és gyorsan leszórtam a cuccaimat, hogy elővegyem a kamerát és a helikoptereket. Sajnos eléggé le is voltak merülve, úgyhogy a legnagyobb meg sem moccant - na, azt majd holnap -, míg a sorban következő emelkedni már nem volt nagyon képes a teherrel. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mindenféle remegés nélkül, szuperjól veszik a képet, csak nem szabad fixen hozzájuk csavarozni a kamerát. Én most csak gyorsan hozzábandázsoltam két vékonyka szalaggal és lehet, hogy ez lesz a legjobb megoldás.
Íme a videó:


Remélem tetszik, jön még több is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése