2012. április 3., kedd

Befejeztem

Az oka csalódottság.
Azt érzem, hogy becsaptak. Napokat töltöttem el azzal, hogy egy jó, kezdők által is repülhető repülőgépet találjak. Hosszas keresgélés után esett a választásom a Sky Surfer-re. Minden oldalon azt írták róla, hogy kezdőknek ideális.
Igen, ideális, hogy elvegyük a kedvüket egy életre.
Kezdődött azzal, hogy a gépet - bár azt ígérték, hogy ready to fly, azaz azonnal repülhető - nekem kellett összerakni. És ezt nem úgy kell érteni, hogy a szárnyakat behelyezni, az akkumulátort rádugni. Nekem kellett a szervókat a helyükre csavarozni, a vezérsíkokra a mozgatásukhoz szükséges karokat felragasztani, a vezérlést összeállítani, forrasztgatni.
Röviden, ezt egyáltalán nem nevezném ready to fly-nak. A ready to fly számomra az, amikor kiveszem a dobozból rádugom az akkumulátort és repül.
A becsapottság érzete mégsem ebből fakad.
Azért érzem magamat becsapva, mert azt ígérte minden általam elolvasott weboldal, hogy kezdők is elboldogulnak vele.
Ezért én azt gondoltam, hogy én, mint kezdő majd elboldogulok vele. Persze gondoltam én, hogy lesznek eleinte gondok, de némi bénázás után majd tudok vele repülni.
Hát nem.
Három próbálkozásom volt. Háromszor 15 másodpercet sikerült repülnöm vele.
Az első próbálkozáskor bármit csináltam, elkezdett felfelé törni, amikor ellenkormányoztam, akkor azonnal zuhanni kezdet és elfordult balra. Esélyen sem volt megfogni és szépen a földbe csapódott.
A második alkalommal ugyanez, ekkor már az orra is szétnyílt. Megragasztottam.
A harmadik alkalommal úgy fordult oldalra, hogy szépen eltört a szárnya. Ezzel vége is.
Összesen tehát 45 másodpercet sikerült vele repülnöm. Másodpercenként alig 1200 forintomba került ez az élmény.
Úgyhogy most annyira csalódott vagyok, hogy szépen szétszereltem és eltettem a dobozába a maradványokat.
Valószínűleg egy életre megutáltam az RC repülőket.

1 megjegyzés:

  1. Eeezz, ez, ez most mi? Amit láttam, vagy más, helikopter vagy repülő. Egyébként meg nem vagy Te ilyen feladós fajta. Lehet, hogy most rossz passzban vagy. Adj még nektek egy esélyt!

    VálaszTörlés