2012. április 2., hétfő

RC, de nem helikopter...

Kicsi hibát elkövettem, amikor elneveztem ezt a blogot. Mert most döbbentem rá, hogy nem csak a helikopterek, de minden érdekel, ami távirányíthatós. Amivel játszani lehet.
Úgyhogy RC helikopter ide vagy oda, most RC repülőgépről fogok írni.
Mert vettem egyet.

Hogy miért?
A dolog gazdasági megfontolású. Egyszerűen arról van szó, hogy olcsóbb repülni egy repülőgéppel. És ez a gép már simán felemeli azt a kamerát, amelyet egy háromszor ennyibe kerülő helikopter bírt volna el.
Úgyhogy kénytelen leszek megtanulni repülőgéppel is repülni. Ez lesz a következő kihívás.
Illetve az, hogy össze kell szerelni a gépet, mert a "majdnem kész" kifejezés egy röpke kétórás szerelgetést és ragasztgatást jelent.
Remélem megbirkózom vele, hiszen eddig még soha semmilyen műszaki cucc nem fogott ki rajtam.
Remélem ez sem fog.
Ha sikerül, a hétvégén már repülős kamerás videókat készítek majd.
Addig még jelentkezem, hogy lássátok, milyen is összeszerelni egy ilyen gépet. Egyelőre azt sem tudom, hol kezdjem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése