2012. február 13., hétfő

Alkat-race

Elnézést a címben elsütött gyenge szójátékért, de nem tudtam kihagyni. És egyébként illik is ide, hiszen pont azért írok most, mert ma megint rájöttem valamire. Ez pedig az alkatrész utánpótlás szükségessége.
Az ember - ha nem vigyáz - simán beleszaladhat abba, hogy az "olcsón" megvásárolt helikopterben egy kis alkatrész elromlik és máris lehet kidobni. Mert nincs hozzá alkatrész ellátás.
Így aztán amikor vásárolunk, nem egy utolsó szempont, hogy a kis kedvencünkhöz - mert hamarosan az lesz, garantálom - tudunk-e kiegészítőket vásárolni.
Én magam szerencsés vagyok, hiszen zéró tudással sikerült egy olyan helikoptert megvásárolnom, amihez véletlenül pont lehet kapni mindent.
Szanaszét törött talp, gemkapoccsal tuningolva...
Az EasyCopter V4 ugyanis gyakorlatilag kompatibilis a Merlin Tracer 60-assal, azaz a leggyakrabban sérülő alkatrészek könnyen beszerezhetők hozzá is.
Nekem jópár talp összetört már a gyakorlás során, így ezeket veszem a leggyakrabban, de jól jött az ugyanolyan akksi (110 mAh LiPo) és az akkumulátorok töltésére a hálózati adapter is. Ma pedig egy kabint kellett vegyek, ami szintén nem volt egy nagy érvágás.

Olcsó és jó. És lehet kapni...
Úgyhogy ha az ember helikoptert vásárol, az ár mellett igencsak kérdezzen rá az alkatrész utánpótlásra is. Nehogy az öröm az első törésig, vagy meghibásodásig tartson.
Nekem ma hazaérve egy dolgom lesz csak, mégpedig a törött, ütött-kopott kabint lepattintani és helyére a szép újat feltenni. És újra van egy vadiúj helikopterem, néhány száz forintból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése